prudutti

Agente Brightener otticu

  • Agent éclaircissant optique ER-I à lumière rouge

    Agent éclaircissant optique ER-I à lumière rouge

    L'agente di Brightener Optical ER-I hè un additivu chimicu utilizatu in diverse industrii, cumprese tessili, detergenti è a fabricazione di carta. Hè cumunimenti riferitu cum'è un agentu sbiancante fluoriscente o tintura fluorescente. Altri anu Optical Brightener Agent DT, Optical Brightener Agent EBF.

  • Agente sbiancante ottico ER-II Luce blu

    Agente sbiancante ottico ER-II Luce blu

    L'agente di Brightener Optical ER-II hè un additivu chimicu utilizatu in diverse industrii, cumprese tessili, detergenti è a fabricazione di carta. Hè cumunimenti riferitu cum'è un agentu sbiancante fluoriscente o tintura fluorescente.

  • Agente Brightener Optical 4BK

    Agente Brightener Optical 4BK

    L'Agente Otticu Brightener 4BK, cunnisciutu ancu com'è agentu sbiancante fluoriscente 4BK, hè un compostu chimicu utilizatu in diverse industrii cum'è tessili, carta è plastica per rinfurzà a luminosità è u biancu di i prudutti.

  • Agente Brightener Optical BA

    Agente Brightener Optical BA

    L'agente di Brightener Optical BA, cunnisciutu ancu l'agente di sbiancante fluoriscente BA, hè un compostu chimicu utilizatu in diverse industrii cum'è tessili, carta è plastica per rinfurzà a luminosità è u biancu di i prudutti.

  • Agente Brightener Optical BBU

    Agente Brightener Optical BBU

    Producemu parechji tipi di OBA, agenti sbiancanti fluorescenti. L'agente di Brightener Optical BBU, cunnisciutu ancu l'agente di sbiancante fluoriscente BBU, hè un compostu chimicu utilizatu in diverse industrii cum'è tessili, carta è plastica per rinfurzà a luminosità è u biancu di i prudutti.

  • Agente Brightener otticu CXT

    Agente Brightener otticu CXT

    L'agente di Brightener Optical CXT, cunnisciutu ancu com'è agente di sbiancante fluorescente CXT, hè un compostu chimicu utilizatu in diverse industrii cum'è tessili, carta è plastica per rinfurzà a luminosità è u biancu di i prudutti.