U 20 di settembre, u Ministeru di u Cummerciu è di l'Industria di l'India hà fattu un annunziu maiò in quantu à a dumanda presentata da Atul Ltd di l'India, dicendu chì lanciarà una investigazione antidumpingsulfuru neruoriginaria o impurtata da a Cina. A decisione vene in mezzo à una crescente preoccupazione per e pratiche cummerciale inghjuste è a necessità di prutege l'industria domestica di l'India.
Neru sulfuruhè un colorante comunmente utilizatu in uindustria tessiliper tinghje u cuttuni è altri tessuti. Sulphur Black, ancu chjamatu Sulphur Black 1, Sulphur Black Br, Sulphur Black B. Hè un culore neru profondu è hè cunnisciutu per a so eccellente solidità di u culore, chì significheghja micca sguassate o lavate facilmente. I tinti neri sulfurati sò tipicamenti derivati da chimichi basati in u petroliu è sò comunmente usati per tinghje tessuti fatti di fibre naturali cum'è u cuttuni, a lana è a seta. Hè ancu usatu per tinghje fibri sintetici cum'è poliester è nylon. U prucessu di tintura per u sulfuru neru implica l'immersione di tela o filatu in un bagnu di tintura chì cuntene u tintu, è ancu altri sustanzi chimichi, cum'è agenti riducenti è sali. U tessulu hè poi riscaldatu è e molécule di tintura penetranu in i fibri, pruducendu u culore neru desideratu. U tintu neru sulfuru hà una larga gamma di usi, cumpresa a pruduzzione di vestiti scuri, tessili di casa è tessuti industriali. Hè ancu comunmente utilizatu in a produzzione di denim perchè furnisce un culore nìvuru profondu è uniforme.
L'applicazione presentata da Atul Ltd. hà dichjaratu chì u sulfuru neru hè statu impurtatu da a Cina à prezzi inghjustamente bassi, causendu perdite pesanti à i fabricatori domestici in India. L'applicazione mette in risaltu ancu u dannu potenziale à l'industria domestica se a pratica cuntinua senza cuntrollu.
Dopu chì a nutizia di l'investigazione anti-dumping hè stata annunziata, ci sò stati reazzioni misti da tutti i partiti. I pruduttori domestici di zolfo neru anu salutatu a decisione cum'è un passu necessariu per salvaguardà i so interessi. Credu chì l'afflussu di impurtazioni chinesi boni hà un impattu severu in a so vendita è a prufittuità. L'investigazione hè vista cum'è una misura per affruntà queste preoccupazioni è restaurà un campu di ghjocu uguale per l'industria domestica.
Per d 'altra banda, l'impurtatori è certi imprenditori anu manifestatu preoccupazioni per l'impattu potenziale di a mossa. Credu chì e restrizioni di u cummerciu è l'investigazioni anti-dumping puderanu ostaculà e relazioni cummerciale bilaterali trà l'India è a Cina. Siccomu a Cina hè unu di i principali partenarii cummerciale di l'India, ogni pressione nantu à a relazione ecunomica puderia avè ramificazioni più larghe.
L'investigazioni anti-dumping implicanu tipicamente un esame detallatu di u quantità, prezzu è impattu di l'impurtazionisulfuru neru nantu à u mercatu domesticu. Se l'inchiesta trova evidenza sustanziale di dumping, u guvernu pò impone dazi anti-dumping per creà un campu di ghjocu uguale per l'industrii domestici.
L'inchiesta nantu à l'impurtazioni di sulfuru neru da a Cina hè prevista per durà parechji mesi. Duranti stu periodu, l'autorità valuteranu in modu cumpletu l'evidenza è cunsultate cù tutte e parti interessate, cumprese l'India Atul Ltd., l'industria domestica di zolfo neru, è i rapprisentanti di a Cina.
I risultati di sta investigazione anu un impattu prufondu nantu à l'industria tessili indiana è e relazioni cummerciale bilaterali India-China. Ùn solu determinà u cursu di l'azzione in quantu à l'impurtazioni di u sulfuru neru, ma dinò un precedente per i futuri casi anti-dumping.
Tempu di Postu: Set-27-2023