u voluminu di l'esportazioneSulphur Black 240%in Cina hà assai supirau 32% di a pruduzzione domestica, facendu a China u più grande exportatore di sulfuru neru in u mondu. In ogni casu, cù a rapida espansione di a capacità di produzzione, ci hè statu un sbilanciamentu trà l'offerta è a dumanda in u mercatu neru di sulfuru. Malgradu questu, in l'ultimi dui anni, prughjetti novi o allargati sò stati lanciati continuamente.
Attualmente, u mercatu neru glubale di zolfo hè principarmenti duminatu da a Cina è l'India, mentri àutri paesi è regioni in a regione Asia-Pacificu, cum'è u Giappone, a Corea di u Sud, l'Indonesia è l'Asia Sud-Est, anu ancu ghjucà un rolu impurtante in un futuru vicinu. Inoltre, secondu u rapportu di QYResearch, u tassu di crescita cumpostu di u mercatu cinese ghjunghje à u percentualità in i prossimi sei anni, è a dimensione di u mercatu hè prevista per ghjunghje à miliardi di dollari in u 2028.
Ci vole à nutà chì a cumpetizione in u mercatu internaziunale hè diventata sempre più feroce. Per esempiu, u 30 di settembre di u 2022, u Ministeru di u Cummerciu è l'Industria di l'India hà annunziatu chì Atul Ltd. Una dumanda hè sottumessa per inizià una investigazione anti-dumping contr'à u sulfuru neru originatu o impurtatu da a Cina. Sta nutizia hà senza dubbitu pusatu pressione annantu à l'esportazioni di u sulfuru di a Cina. Dunque, in u futuru sviluppu di l'industria di u sulfuru neru di a Cina, duvemu micca solu espansione a capacità di produzzione, ma ancu attente à prevenzione di risichi di u mercatu è attivamente risponde à a cumpetizione di u mercatu internaziunale.
Tempu di post: 25-mar-2024