u vulume d'esportazione diZolfu neru 240%In Cina hà superatu di gran lunga u 32% di a pruduzzione naziunale, ciò chì face di a Cina u più grande esportatore di zolfu neru in u mondu. Tuttavia, cù a rapida espansione di a capacità di pruduzzione, ci hè statu un squilibriu trà l'offerta è a dumanda in u mercatu neru di zolfu. Malgradu questu, in l'ultimi dui anni, sò stati lanciati cuntinuamente prughjetti novi o espansi.
Attualmente, u mercatu neru mundiale di u zolfu hè principalmente duminatu da a Cina è l'India, mentre chì altri paesi è regioni di a regione Asia-Pacificu, cum'è u Giappone, a Corea di u Sud, l'Indonesia è u Sudeste Asiaticu, ghjucheranu ancu un rolu impurtante in un futuru vicinu. Inoltre, secondu u rapportu di QYResearch, u tassu di crescita cumpostu di u mercatu cinese righjungerà u percentu in i prossimi sei anni, è a dimensione di u mercatu si prevede chì righjungerà miliardi di dollari americani in u 2028.
Ci vole à signalà chì a cumpetizione in u mercatu internaziunale diventa sempre più feroce. Per esempiu, u 30 di settembre di u 2022, u Ministeru di u Cummerciu è di l'Industria di l'India hà annunziatu chì Atul Ltd. hà presentatu una dumanda per inizià una inchiesta antidumping contr'à u neru di zolfu originariu o impurtatu da a Cina. Sta nutizia hà senza dubbitu messu pressione nantu à l'esportazioni di neru di zolfu da a Cina. Dunque, in u sviluppu futuru di l'industria cinese di u neru di zolfu, ùn duvemu micca solu allargà a capacità di pruduzzione, ma ancu fà attenzione à prevene i risichi di u mercatu è risponde attivamente à a cumpetizione di u mercatu internaziunale.
Data di publicazione: 25 di marzu di u 2024