U 2023 serà un annu sfidau per l'industria cartaria cinese, cù l'industria affruntendu parechje pressioni è scontri. Questu hè u periodu più difficiule per l'industria da a crisa finanziaria glubale di u 2008.
Unu di i prublemi chjave chì affruntà l'industria di a carta in Cina hè a diminuzione di a dumanda. L'industrializazione è a digitalizazione anu purtatu à una calata di l'usu di carta cum'è più imprese è individui si rivolu à e plataforme digitale è e cumunicazioni elettroniche. Stu cambiamentu hà avutu un impattu significativu nantu à l'industria, purtendu à i profitti ridotti è l'aumentu di a cumpetizione.
Inoltre, l'industria di a carta hè stata ancu colpita da scossa di supply. L'interruzioni di a catena di furnimentu globale è e sfide logistiche anu affettatu a consegna puntuale di materie prime è materiali accessori necessarii per a fabricazione di carta. Questu hà purtatu à ritardi di pruduzzione, aghjunghjendu pressione à una industria digià in difficultà.
L'aumentu di i prezzi per a materia prima, i materiali ausiliari è l'energia anu più intensificatu a pressione nantu à a industria di carta. L'aumentu di i costi anu erodutu i marghjini di prufittu di l'imprese di carta, rendendu più difficiuli per elli à stà à flotu. I prezzi di a materia prima, cum'è a polpa di lignu è i sustanzi chimichi, anu aumentatu assai, mettendu una pressione tremenda nantu à a prufittuità di l'industria.
Per sopravvive à stu periodu sfide, l'imprese di carta anu da implementà misure di tagliu di costi è razionalizà l'operazioni. Alcune cumpagnie anu ricursu à licenziamenti o ancu fermatu a produzzione interamente. Altri cercanu opportunità in u crescente mercatu di e-commerce per cumpensà a dumanda di diminuzione in l'industrii tradiziunali.
U guvernu cinese ricunnosce u rolu criticu di l'industria di carta in l'ecunumia è hà pigliatu misure per sustene a so ricuperazione. L'incentivi fiscali, i sussidi, u sustegnu di a pulitica di l'innuvazione tecnologica è altre misure sò state continuamente introdutte per aiutà e cumpagnie di carta à riduce u so pesu. U guvernu incuraghja ancu a cunsulidazione di l'industria per rinfurzà a cumpetitività è prumove a crescita sustenibile.
Tuttavia, a strada di ricuperazione per l'industria cartaria cinese hè sempre piena di sfide. L'adattazione cuntinuu à a dinamica cambiante di u mercatu, l'investimentu in l'avanzamentu tecnologicu è a diversificazione strategica sò necessarii per mantene a resistenza in fronte di l'incertezza in corso.
Noi, SUNRISE, forniamo coloranti liquidi per carta. Cum'èLiquidu Direttu Giallu 11, Liquid Direct Red 254
Liquid Direct Black 19. Kraft Paper Dye Yellow Color hè u nostru pruduttu stella. Hè eccellente è culore nantu à a superficia di carta, è pò esse usatu direttamente senza a necessità di mordanti o altri chimichi.
Tempu di pubblicazione: 10-10-2023