-
Agente Sequestrante SR-608
L'agenti sequestranti sò cumunemente usati in applicazioni industriali, cummerciali è domestiche cum'è detergenti, prudutti di pulizia è trattamentu di l'acqua per cuntrullà a presenza di ioni metallichi. Puderanu aiutà à migliurà l'efficacità di i prudutti di pulizia è prevene l'effetti negativi di l'ioni metallichi nantu à a qualità di l'acqua. L'agenti sequestranti cumuni includenu EDTA, acidu citricu è fosfati.
-
Cera di paraffina cumpletamente raffinata
A cera di paraffina cumpletamente raffinata hè cumunamente aduprata in una vasta gamma di applicazioni, cumprese candele, carta cerata, imballaggi, cusmetichi è prudutti farmaceutici. U so altu puntu di fusione è u so bassu cuntenutu d'oliu a rendenu ideale per parechji usi industriali è di cunsumu.
-
Metabisulfitu di sodiu
U metabisulfitu di sodiu hè un cumpostu chimicu cumunimenti adupratu in varie applicazioni: Industria alimentaria è di e bevande: Hè adupratu cum'è cunservatore è antioxidante per allargà a durata di conservazione di l'alimenti è di e bevande. Pò impedisce a crescita di batteri è funghi, è hè cumunimenti adupratu in suchji di frutta, vinu è frutti secchi.
-
Triisopropanolamina Per Additivi di Calcestruzzo Chimici per a Custruzzione
A triisopropanolamina (TIPA) hè una sustanza alcanolamina, hè un tipu di cumpostu alcolu-aminatu cù idrossilammina è alcolu. Per e so molecule cuntene sia amino sia idrossilati, dunque hà a prestazione cumpleta di amina è alcolu, hà una vasta gamma di applicazioni industriali, hè una materia prima chimica di basa impurtante.
-
Diethanolisopropanolamina Per Aiutu Di Macinazione Di Cementu
A dietanoloisopropanolamina (DEIPA) pò esse aduprata principalmente in l'aiutu di macinazione di u cimentu, aduprata per rimpiazzà a trietanolomina è a trisopropanolamina, hà un effettu di macinazione estremamente bonu. Cù a dietanoloisopropanolamina cum'è materiale core fattu di aiutu di macinazione per migliurà a so forza di cimentu per 3 ghjorni à u listessu tempu, pò migliurà a forza di 28 ghjorni.
-
Pigmentu di piastrelle di ceramica - Pigmentu inorganicu di smaltu di culore neru
Pigmentu inorganicu per l'inchiostru di piastrelle ceramiche, i culori neri sò ancu unu di i culori principali. Avemu neru di cobaltu, neru di nichel, neru brillanti. Quessi pigmenti sò per piastrelle ceramiche. Appartene à i pigmenti inorganici. Sò sia in forma liquida sia in forma di polvere. A forma di polvere hè di qualità più stabile chè quella liquida.
-
Pigmentu di piastrelle di ceramica - Pigmentu inorganicu di culore blu di smalto
Pigmentu inorganicu per l'inchiostru di piastrelle ceramiche, i culori turchini sò pupulari. Avemu turchinu cobalt, turchinu mare, turchinu vanadiu zirconiu, turchinu cobalt, turchinu marinu, turchinu pavone, culore di piastrelle ceramiche. Quessi pigmenti sò per lega ceramica. Appartene à i pigmenti inorganici. Anu sia forma liquida sia in polvere. A forma in polvere hè di qualità più stabile chè quella liquida. Ma certi clienti preferiscenu aduprà quella liquida. I pigmenti inorganici anu una eccellente volatilità è stabilità chimica, chì li rende adatti per varie applicazioni cum'è pitture, rivestimenti, plastiche, ceramiche è cosmetici. Alcuni pigmenti inorganici cumunemente usati includenu diossidu di titaniu, ossidu di ferru, ossidu di cromu è turchinu oltremare.
-
Piastrelle di ceramica Inchiostru Zirconiu Giallo
Pigmentu inorganicu per l'inchiostru di piastrelle ceramiche, i culori gialli sò pupulari. U chjamemu giallu d'inclusione, Vanadiu-zirconiu, Giallu di zirconiu. Quessi pigmenti sò cumunemente usati per pruduce toni terrosi, cum'è u rossu, u giallu è u marrone, culore di piastrelle ceramiche.
I pigmenti inorganici sò pigmenti derivati da minerali è ùn cuntenenu micca atomi di carboniu. Sò tipicamente prudutti da prucessi cum'è a macinazione, a calcinazione o a precipitazione. I pigmenti inorganici anu una eccellente resistenza à a luce è stabilità chimica, ciò chì li rende adatti per varie applicazioni cum'è pitture, rivestimenti, plastiche, ceramiche è cosmetici. Alcuni pigmenti inorganici cumunemente usati includenu u diossidu di titaniu, l'ossidu di ferru, l'ossidu di cromu è u blu oltremare.
-
Inchiostru di piastrelle di ceramica - Pigmentu di smaltu Cunclusione Culore rossu
Ci sò diversi pigmenti chì ponu esse aduprati per e piastrelle di ceramica, secondu u culore è l'effettu desiderati. Rossu d'inclusione, rossu ceramica, qualchì volta chjamatu rossu di zirconiu, rossu violaceu, rossu agata, rossu pesca, culore di piastrelle di ceramica.
-
Pigmentu per piastrelle di ceramica - Pigmentu inorganicu smaltatu beige scuru
Pigmentu inorganicu per l'inchiostru di piastrelle ceramiche, i culori beige scuri sò ancu unu di i culori principali in Iran, Dubai. L'altru nome hè chjamatu pigmentu marrone giallu, inchiostru ceramicu marrone doratu, inchiostru beige jet. Quessi pigmenti sò per piastrelle ceramiche. Appartene à i pigmenti inorganici. Anu sia a forma liquida sia a forma in polvere. A forma in polvere hè di qualità più stabile chè quella liquida. Ma certi clienti preferiscenu aduprà quella liquida. I pigmenti inorganici anu una eccellente volatilità è stabilità chimica, chì li rende adatti per varie applicazioni cum'è pitture, rivestimenti, plastiche, ceramica è cosmetici.
I piastrelli neri ponu aghjunghje un toccu dramaticu è sofisticatu à qualsiasi spaziu.
-
Agente sbiancante otticu BA
L'agente sbiancante otticu BA, cunnisciutu ancu cum'è agente sbiancante fluorescente BA, hè un cumpostu chimicu utilizatu in diverse industrie cum'è i tessili, a carta è a plastica per migliurà a luminosità è a bianchezza di i prudutti.
-
Agente sbiancante otticu 4BK
L'agente sbiancante otticu 4BK, cunnisciutu ancu cum'è agente sbiancante fluorescente 4BK, hè un cumpostu chimicu utilizatu in diverse industrie cum'è i tessili, a carta è a plastica per migliurà a luminosità è a bianchezza di i prudutti.