prudutti

Pigmenti per piastrelle di ceramica

  • Pigmentu di Piastrelle Ceramiche - Pigmentu Inorganicu Glaze Culore Neru

    Pigmentu di Piastrelle Ceramiche - Pigmentu Inorganicu Glaze Culore Neru

    Pigmentu inorganicu per a tinta di ceramica, i culori neri hè ancu unu di i culori principali. Avemu Cobalt black, Nickel black, Bright black. Questi pigmenti sò per tile ceramica. Hè appartene à i pigmenti inorganici. Hanu forma liquida è polvera. A forma di polvere hè una qualità più stabile chè quella liquida.

  • Pigmentu di Piastrelle Ceramiche - Pigmentu Inorganicu Glaze Color Blu

    Pigmentu di Piastrelle Ceramiche - Pigmentu Inorganicu Glaze Color Blu

    Pigmentu inorganicu per a tinta di ceramica, i culori blu sò populari. Avemu cobaltu blu, blu marinu, vanadiu zirconiu blu, blu cobalt, blu marinu, blu pavone, culore di tile ceramica. Questi pigmenti sò per cravatta ceramica. Hè appartene à i pigmenti inorganici. Hanu forma liquida è polvera. A forma di polvere hè una qualità più stabile chè quella liquida. Ma certi clienti preferanu aduprà liquidu. I pigmenti inorganici anu un'eccellente volatilità è stabilità chimica, chì li facenu adattati per diverse applicazioni cum'è pitture, rivestimenti, plastica, ceramica è cusmetichi. Certi pigmenti inorganici cumunimenti usati includenu diossidu di titaniu, oxidu di ferru, oxidu di cromu è blu ultramarinu.

  • Tiles Ceramica Inchiostru Zirconiu Giallu

    Tiles Ceramica Inchiostru Zirconiu Giallu

    Pigmentu inorganicu per a tinta di ceramica, i culori gialli sò populari. Chjamemu l'inclusione gialla, Vanadium-zirconium, Zirconium yellow. Questi pigmenti sò comunmente usati per pruduce tonalità di terra, cum'è rossu, giallu è marrone, culore di tile ceramica.

    I pigmenti inorganici sò pigmenti chì sò derivati ​​​​da minerali è ùn cuntenenu micca atomi di carbone. Sò tipicamenti pruduciuti da prucessi cum'è macinazione, calcinazione o precipitazione. I pigmenti inorganici anu un'eccellente resistenza à a luce è a stabilità chimica, facendu adattati per diverse applicazioni cum'è pitture, rivestimenti, plastichi, ceramica è cosmetichi. Certi pigmenti inorganici cumunimenti usati includenu diossidu di titaniu, oxidu di ferru, oxidu di cromu è blu ultramarinu.

  • Tiles Ceramic Ink -Glaze Pigment Conclusione Colore Rossu

    Tiles Ceramic Ink -Glaze Pigment Conclusione Colore Rossu

    Ci sò parechji pigmenti chì ponu esse usatu per i tile ceramichi, secondu u culore è l'effettu desiderate. Inclusione rossu, rossu ceramicu, qualchì volta chjamatu Zirconiu rossu, rossu violaceu, rossu agata, rossu pesca, culore di tile ceramica.

  • Piastrelle Ceramiche Pigment -Glaze Pigmentu Inorganicu Beige Scuru

    Piastrelle Ceramiche Pigment -Glaze Pigmentu Inorganicu Beige Scuru

    Pigmentu inorganicu per a tinta di ceramica, culori beige scuru hè ancu unu di i culori principali in Iran, Dubai. Un altru nome chjamatu pigmentu marrone giallu, tinta ceramica marrone dorata, tinta jet beige. Questi pigmenti sò per tile ceramica. Hè appartene à i pigmenti inorganici. Hanu forma liquida è polvera. A forma di polvere hè una qualità più stabile chè quella liquida. Ma certi clienti preferanu aduprà liquidu. I pigmenti inorganici anu un'eccellente volatilità è stabilità chimica, chì li facenu adattati per diverse applicazioni cum'è pitture, rivestimenti, plastica, ceramica è cusmetichi.

    I tile neri ponu aghjunghje un toccu drammaticu è sofisticatu à ogni spaziu.